Glasyr & frisyr

2008-11-22 @ 19:36:43
Så här såg det ut i vår säng i går kväll. Jag packade upp paket och LindaSpoiled dog hade skickat en glaserad kaka tillsammans med jackan (som vi bytte storlek på från L till M). Allt fick ligga framme - och gissa vilken liten supernos som hittade dit på två sekunder? Snart hade Maggie glasyr i hela frisyren, så i dag har hon fått ett välbehövligt bad. Det rosa och röda ni skymtar i hörnet är tröjorna från Pia, supersöta fleecehoodies som vi ska visa mer av snart.
Men närmast på tur står massor av bilder från Maggies möte med snön!


Den som hittar kakan får kakan!

Kommentarer
Postat av: Karin

Lilla sötis! Klart man nosar reda på en sådan godsak och vart ska man äta annat än i sängen???

2008-11-22 @ 20:33:07
URL: http://sakerochting.se
Postat av: Cokoris & Mio

hihihi inget undangår sötingen!! mums filababba, har inte köpt ngt sånt där kaka anpassad för hundar, kan du rekommendera dem eller är det bara "slöseri"? och vanliga hundgodis duger lika bra... ibland har man tänkt när man äter bakelse eller födelsedagtårta att mankanske skulle köpa ngt sånt där så att Mio känner han får ngt extra oxå men..



Snygga påslakan ni har förresten :-)

2008-11-22 @ 21:25:47
Postat av: Indra

Lilla sötisen! =)) Loxy fick en sån där jättekaka som såg ut som en glaserad dounut av "Gbg-gänget" på hans födelsedagskalas förra året. Jag dokumenterade hela "händelsen" när han fick kakan, och han ser mest ut som om han inte tror sina ögon. skratt

Jag vet inte om du har sett det, men jag gjorde ett blogginlägg om såna där hundkakor för ett tag sen. Det är ju inte klokt vilka kakor det finns! Jag vill ju ha dem själv! Haha!

Massa kramar!

2008-11-24 @ 14:35:44
URL: http://blog.cherlindrea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0