Divig dvärgpinne

2008-11-30 @ 22:53:36
Säg hej till vår nyaste och yngsta kompis: Dvärgpinschern Diva, 14 veckor! Vi bekantade oss med henne över en mysig fika på Small to big i dag och blev alldeles förälskade. Matte, husse och "storasyster" Bitchy, snart 9 månader, har vi träffat förr och det var jättekul att ses igen! Bitchy hade precis börjat löpa och var inte på sitt allra soligaste humör, men valpen har Maggie busat med hela dagen. Gissa vilken pudeltjej som sover gott nu?


Kolla in tjocka, söta valpmagen!


Diva tog emot tröstpriset i vår tävling, och t-shirten passade perfekt.


Lillan var väldigt social och deltog aktivt i våra samtal ...


... bara hon fick ta en tupplur emellanåt.


Tjusiga Bitchy har en egen blogg!


Bland kafégästerna fanns även gulliga dvärgspetsen Pepsi, 5 månader,
som provade några söta tröjor. Hans trevliga matte läser vår blogg!


Kommentarer
Postat av: Lori

God morgon på er! Vad söt valpen är! Min syster har precis fått hem en DP, några veckor äldre än denna tjej. Det är en "rescue" hund så hon är inte hundra på om hon är renrasig men nästintill.

PetLondon väskan såg hur bra ut som helst, kul att se en verklig bild med hund i. Hoppas hoppas min kommer idag. Jag som velar på val av väska till påsarna fick ännu mer vill ha begär, passar perfekt till väskan! Ha det bra idag, kramar

2008-12-01 @ 09:03:10
URL: http://30something30.blogspot.com/
Postat av: c och Saga

oj vilken söt tjej.. Jag ska nog starta ett hundfik här i stan, så man träffar massa hundmänniskor ler

2008-12-01 @ 10:47:38
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: Dog News

Fina kort, bilder säger mer än 1000 ord heter det ju!

Postat av: Cecilia

Vilka underbaringar du och Maggie ständigt stöter på! Enzo skulle älska att befinna sig kring dessa vackra damer ni träffar;)



Tack så hjärtligt! Jag vet inte riktigt vad som tagit åt vänner, sambo, familj och släkt - men jag måste ha varit helt fantastisk på sistone då jag fick hur mycket presenter som helst.. :) Fick en hel del tillskott till min Rörstrand-samling, pärlörhängen, orkidéer, blomsterarrangemang, presentkort mm mm. Just nu håller jag på att ta reda på allting, det är lite tixigt att hitta en plats till varje pryl, men det får väl lov att gå!

Kramar!

2008-12-01 @ 14:06:48
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/
Postat av: Lurvas blogg

2008-12-01 @ 16:08:54
Postat av: Lurvas blogg

Har du skaffat en till liten hund?! Va söt den va.

+ ny layout hos Lurvas nu! ;)

2008-12-01 @ 16:09:37
URL: http://lurvasblogg.blogg.se/
Postat av: Bitchy, Diva & Santa

Hej! Tack för igår, vi hade jättetrevligt :)

Hundarna var så trötta när vi kom hem, dom sov till efter 10 imorse :) Jättefina bilder du lyckades få på Diva, bitchy ser lite ut som en fladdermus :P haha...

Hoppas ni vill ses på en fika snart igen :)

Kramar från oss

2008-12-01 @ 17:26:25
URL: http://www.metrobloggen.se/bitchy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0