Bäst i butik!

2008-11-13 @ 16:36:26
Alla modebloggare frossar i fuskpäls den här hösten - och Maggie tänker inte vara sämre! Vi har plockat ut våra favoriter bland nyheterna på galgarna hos Small to big, och här har alla de finaste jackorna pälskragar. Först ut är en glammig variant som fångar upp ännu en het trend: Paljetter! Täckjackan med luva (som är avtagbar) har en glittrande stjärna på ryggen och finns i vinrött eller brunt. Dragskon i nederkanten dras med fördel åt för att värma frusna små rumpor.

Star Jacket kostar 399-529 kr beroende på storlek (1-5).

Nästa ytterplagg är lite mer diskret. Det här fleecefodrade täcket har små nätfickor på ryggen, kan justeras i midjan och finns även i riktigt stora storlekar! Här kan du välja mellan tre färger - svart, vinröd och supersnygg aubergine.


Active Winter Coat kostar 399-649 kr.

Täcket finns i storlek 1-7 (bröstmått upp till cirka 70 cm).

Till sist måste jag visa den här mysiga jumpsuiten i skimrande velour med fräscha ränder i ljust rosa eller turkos. Den finns inte i webshopen än men bör dyka upp där när som helst. Jackorna kan du dock klicka hem redan i dag!


För tjej och kille - eller tvärtom om man vill! 299 kr.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhhh...varför måste du lägga in så mycket snyggt när jag har shoppingsug men måste spara pengar till annat??? en brun Star Jacket vill ju bara flytta hem till oss :P

2008-11-13 @ 17:07:58
URL: http://hildalucky.doggyblogg.se
Postat av: c och Saga

Bild nr 2 & 4.. DOM VILL VI HA!! skratt Önskar som sakt att man hade pengar.. Ja, ett hundcafé här i stan vore inte helt fel.. Men om jag inte startar något, då blir det nog inget.. Får nog dra till stor stan å fika med lillan. ler

2008-11-13 @ 18:33:20
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej! Kollade in bloggen nu! Jätte fint!... Jag va in med min pappas tjej igår på hundcaféet, vi hade en svart och aprikos pudel:) Nu kan man bara fortsätta kolla på din blogg på nyheterna i affären:) Mvh Eliin

2008-11-13 @ 18:35:33
Postat av: Anneli

Active Winter Coat gillar jag bäst. Jättesnygga!



Nu på lördag är helt OK för min del. Jag skickar ett SMS till dig. Hälsn Anneli

2008-11-13 @ 19:54:34
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Åh jag skulle vilja ha den bruna med stjärnan på till lilleman:) Då skulle nog även husse bli nöjd och glad. Angående den bedårande regnjackan så tror jag han är tillräckligt kinkig när det gäller volangerna.. Även om den är marinblå. Så länge det är volanger, rosetter och dylikt så tycker han att jag ska hålla i shoppingfingrarna. Försöker att lyssna, i alla fall emellanåt:)

Vad sker i helgen? Något trevligt?

Kram!

2008-11-13 @ 20:34:33
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/
Postat av: Cokoris

Den sista var ju snygg! :-) suktar vidare.... :) ha en underbar helg, så mkt som du uppdaterar har jag nog jättemkt att läsa på söndag när jag kommer hem från landet men det ser jag fram emot :-) kram

2008-11-14 @ 04:26:06
URL: http://misscokoris.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej! Jag tror det har löst sig, det verkar så =) Kanske får betala en liten slant, men det struntar jag i =) Hon är ju rena fotomodellen, din lilla tjej. Eliot vill aldrig sitta still när man ska ta kort. Kram kram!

2008-11-14 @ 08:33:29
URL: http://thedaysofjojo.blogg.se/
Postat av: Lori(MissB)

Men så söta saker! Jag älskar den randiga dressen. Har du använt mycket sånt till Maggie? Jag har aldrig haft en hel dress till mina och tycker det verkar obekväm men den där randiga var så söt! Jag är så sugen på att åka till StB och fika och shoppa! Kramar på er i ruskvädret

2008-11-14 @ 09:35:13
URL: http://30something30.blogspot.com/
Postat av: Indra

Härliga höstliga färger! =)) Gillade verkligen täcket och det gjorde min mamma också. Men jag måste bara fråga; vet du så här på rak arm vad det kan vara för sött i rosa på nedre bilden under velourdressarna? Det ser ut som om dom har en luva eller krage kantad med rosa teddypäls. Ser i allafall ut att vara något väääldigt sött! =)))

Kramar!

2008-11-16 @ 19:58:05
URL: http://blog.cherlindrea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0