Presenter & policy

2008-05-25 @ 13:47:41
Det kom ett paket på posten i veckan - med presenter från Le chien! Maggie fick ett turkost linne med tryck och en hel påse med söta små rosetter till luggen. Tack så mycket, Annelie!


Det här känns som ett bra tillfälle att klargöra Hundmodebloggens policy: Bloggen är inte sponsrad, tar inte emot några pengar och gör ingen smygreklam. Skulle någon vilja göra reklam får de köpa annonsplats. Maggie har, i egenskap av stammis och storshoppare, 10-15 % rabatt på flera hundbutiker och har i de flesta fall haft det långt innan bloggen ens var påtänkt. Så länge eventuella presenter inte är alltför dyra och inte kommer varje vecka ser jag inget problem med det. Alla gåvor kommer dock tydligt att redovisas som sådana. Däremot tar Hundmodebloggen gärna emot kollektionsprover och recensionsexemplar - eftersom bloggen blir bättre ju mer jag kan testa och skriva om. Ni läsare ska kunna lita på att jag alltid skriver vad jag tycker - även när något är dåligt, fult eller har kass kvalitet - och det kan ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0