Snygga sneakers

2008-06-15 @ 22:31:02
Hundmodebloggen har tidigare skrivit om de coola hundskorna Dogverse från Rayna Tamarin. Jag har nu nosat upp nästan exakt likadana sneakers hos svenska webshopen Dogglas! Skorna finns i denim samt i tre olika kamofärger: klassiskt grön, rosa eller grå, och kostar 298 kronor.
Här hittar du också Gingham boots, söta grönrutiga pjuck för 269 kronor.

Kan man tänka sig att beställa hundskor från USA så växer utbudet enormt. Själv använder jag ju inte skor på Maggie (det kanske jag får äta upp en vacker dag) men om jag gjorde det skulle jag kolla in Tenni shoo från Poochey shoos. Dojorna, som finns i fyra färger och tio storlekar, är sjukt söta och sägs vara av samma kvalitet som sportskor till människor. Dessutom har två av skorna extra innersulor, eftersom hundars tassar oftast är lite större fram än bak. Sist men inte minst tänkte jag tipsa om Sidekicks från FouFou Dog. Användarvänliga med dragkedja i stället för snörning, och sportigt fräscha med revärer på sidorna. Bästa priset hittar du hos Funnyfur.
sneakers
Rutiga Gingham boots och sneakers i Converse-stil säljs hos svenska Dogglas.
Poochey shoos (även i denim och rött) kostar 68 dollar och FouFou Sidekicks 56 dollar.


Kommentarer
Postat av: Stina svarar

men vad är det med dig? Efter flera kort och en film???? Det låg en vindruva på bordet, tog ett kort just när hon gick fram och skulle slicka på en. När jag sedan filmade charlie såg jag att hon hade fått tag på en, tog den genast ifrån henne. Vad är problemet????

2008-06-16 @ 00:43:04
URL: http://stinalee.se
Postat av: Nina

fin blogg du har. btw besök gärna min blogg. godnatt

2008-06-16 @ 01:05:50
URL: http://shoppingmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0