Pink Polka Dog!

2008-06-07 @ 23:45:34
Hundmodebloggen har nosat upp ett nytt favoritmärke: Pink Polka Dog! Designern bakom dessa söta, färgglada och roliga plagg - som alla tillverkas för hand i Los Angeles - heter
Miyuki
Takesako. Modell och källa till inspiration är chihuahuan Snoopy. Jag älskar trycken med glasspinnar, de broderade märkena och körsbären i form av hjärtan! Men de här godbitarna är banne mig inte lätta att få tag på, inte ens online. Vissa hoodies kan beställas från Barking babies (Kanada) för cirka 400 kr, men de fina linnena hittar jag inte i någon webshop som skickar hit ...
Hörni, svenska butiker, jag utmanar er igen: Vem ska bli först med Pink Polka Dog?


Ur sommarkollektionen 2008 från Pink Polka Dog:
"Candy chic", "Twinkle twinkle lucky star",
"Juicy lollipop",
"Strawberry cupcake", "Sweet gems", "Ice cream sundae" och "Cherry pie".
Tanktops kostar cirka 35 dollar och hoodies 65 dollar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0