Dyra misstag

2008-06-28 @ 17:09:15
Jag klickade ju hem lite prylar från Elmos wardrobe - och leveransen dröjde drygt en månad. Eftersom det tog så lång tid lade jag direkt in nästa beställning, men den här gången gick det minsann snabbt! Tyvärr blev det inte riktigt rätt. I stället för den fina vita t-shirten från Pucci
fick jag en rosa från ett annat märke. I kort, ful modell och alldeles för stor. Det var väl trycket Angel som förvirrade dem. Har mejlat och klagat men inte fått något svar. Grrr.

Resten av shoppingen blev mer lyckad. Maggie har fått ett jättefint koppelset i babyblått med blingade ben och stenar på - och äntligen en Puppypurse som passar. Typ. Nu blev det en silvrig sele/väska i storlek L (för hundar över 2,5 kg), men hon skulle banne mig komma i en M också. Designerns måttangivelser är tydligen helt uppåt väggarna. Funderar på att fråga svenska
Le chien om de ska ta in fler väskor från USA, och om man i så fall kan få lägga en förhands-
beställning. Produkten är nämligen väldigt smart, och när jag "hänger på mig" Maggie blir hon helt lugn och avslappnad. Bildbevis kommer!


Visst är den vita tröjan mycket finare? Jag får nog ringa England och skälla.

Kommentarer
Postat av: Mariama

aa den vita är finare

2008-06-28 @ 17:56:14
URL: http://thatismyname.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja den vita är mycket snyggare!

2008-07-01 @ 15:58:43
URL: http://johannajinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0