Wow, vad många läsare!

2008-07-07 @ 23:56:07
Hundmodebloggen har haft massor av nya besökare i helgen! Maggies gulliga uppfödare Marianne ringde från Älvsjömässan och World Dog Show för att tipsa om alla lyxiga hundprylar. Då bad hon även om adressen hit, och jag antar att hon spred den vidare till sina pudelpolare.
Tack för det! Och alla ni som tittade in är varmt välkomna tillbaka!

Jag missade ju tyvärr den stora hundutställningen (läs: shoppingen) eftersom vi åkte bort över helgen. Har varit lite bitter och därför inte ens nämnt showen. Men det kommer fler chanser! Maggie är i alla fall äntligen hemma. Hon hade haft det jättebra på pensionatet men blev galet glad när vi hämtade henne i morse. Det önskade picknickvädret blev dock ett riktigt hundväder, så vi fick plocka fram regnkläderna:


Linne, Dogfever/Small to big
Regntäcke, Bobby/Modern dogg
Koppelset i guldfärgat skinn, Hunter/Dogga





Kommentarer
Postat av: pudelflicka

Hej, hittade din blogg genom Expressen. När du har en modeblogg för hundar tycker jag att du skulle ha en tuffare frisyr på din lilla pudel.

Själv har jag 4 små pudlar och en liten valp på 10 veckor. Tre av mina hundar är lejonklippta men den äldsta har jag klippt ned då pälsen har blivit så tunn.

Hälsningar Hedvig

2008-07-08 @ 09:02:52
URL: http://www.pudlarpelargoner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0