Lovande luckor

2008-12-06 @ 00:28:27
Norska butiken Pet shop girls har en riktigt schyst julkalender i år. Varje dag öppnas en ny lucka och bakom den finns ett erbjudande som gäller inte bara den dagen utan ända fram till jul (eller så långt lagret räcker). Bäst hittills är Juicy coutures lyxiga väska Black Terry carrier, som är prissänkt en hel tusenlapp!

Väskan kostar nu 1 698 norska kr (ord pris 2 698).

Bakom en annan bra lucka finns koppelsetet Angel i vitt skinn med kristaller och silverstjärnor. Halsbandet har ett motiv som ser ut som ett vackert bokmärke och är dessutom smyckat med små charms. Setet är också prissänkt med nästan tusen spänn och kostar nu 498 norska kr. Beställer gör man via mejl eller telefon!


Det här halsbandet har jag dreglat över ända sedan bloggen föddes!


Kommentarer
Postat av: Pysse

OCH?? Nu e de rea, snart e de jul å maken e borta.

Va väntar du på???

2008-12-06 @ 00:50:55
Postat av: Little Peaché

Sv: Tack, jag gjorde sminkningen själv. Allt är bra. David ska repa med spexbandet idag och jag ska plugga/städa/pyssla/läsa. Jag har snart läst ut alla böckerna jag lånader av er.

Vad ska er familj göra idag?

Och du...vad önskar sig Kalle i julklapp? =)



Kram på dig

2008-12-06 @ 12:23:10
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Anneli

Oj, vilka snygga halsband.

2008-12-06 @ 21:16:42
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Indra

Den där väskan var inte lite snygg! Påminner ju faktiskt lite om Pet flyn i modellen. Som jag fortfarande inte har fått! Morr Och det är bannemig inte Annas fel, för hon skickade den för typ 1 1/2 vecka sen ungefär. Det tar ju sjukt lång tid med posten, i allafall hit till Borås. Vad håller dom på med egentligen??

Hrrmm..sorry! Hetsade upp mig lite...haha! Kramizar!

2008-12-06 @ 22:59:51
URL: http://blog.cherlindrea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0