Superbilliga stjärnor

2008-12-14 @ 04:37:24
Förutom det allra äldsta setet från Dogartist slog vi även till på det allra senaste. Jag trodde först inte mina ögon när jag fick syn på Star by Kate Ryan - i Maggies storlek - i reakorgen.
Det visade sig vara en felsydd prototyp, med råa läderkanter utan sömmar, men vad gör det när priset är nedsatt med typ 90 procent? Både halsband och koppel består av flera ledade delar och känns därför aldrig stela. Koppelhaken fungerar som en smart tång och vid handtaget sitter en ring att fästa påsar eller nycklar i. Sist men inte minst är setet sjukt snyggt - och jag gav 200 kr!







Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag läser Maggies blogg varje dag och jag tänkte höra med dig om du och din sambo kanske är intresserad av en extra inkomst.

Jag jobbar med en annorlunda och intressant affärsmöjlighet, det är en affärsmöjlighet som kan ge dig och din sambo mer tid och pengar, den här affärsmöjligheten är någonting som ni kan arbeta med vid sidan av erat ordinarie arbete, för att så småningom få en passiv inkomst.

Jag jobbar med att marknadsföra en internetbutik, och man gör en vinstdelning på den omsättning som blir.

Låter det intressant?

Hör av dig, [email protected]

2008-12-14 @ 16:21:32
URL: http://blogg.aftonbladet.se/529
Postat av: Linda

Vilken tur ni hade med halsbandet & kopplet.

Jag tycker att det är jättesnyggt.

2008-12-14 @ 23:15:21
URL: http://www.spoileddog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0