Skotskrutig stjärna

2008-12-01 @ 17:18:52
Efter vår fika i går följde hela gänget med mig och Maggie hem till Anneli för att kolla in alla snygga kläder från Cane Minore. De här täckena är mina tre favoriter, men tyvärr fanns inget i Maggies storlek så vi får återkomma med en måttbeställning. Den snygga skotskrutiga stjärnan fick ändå följa med hem, men på en gosig sweatshirt i stället! Vi slog också till på en rolig pipleksak och ett supersött blinkande ben att hänga i halsbandet.


Tre tuffa täcken i chihuahuastorlek. Pris: 379 kr, minus 20 % i rabatt.


Den här tröjan hänger nu i garderoben! Pris: 215 kr.


Scarfs, västar, skvättskydd, halsband, koppel, charms och leksaker
fanns också till försäljning. Den mörklila västen överst i högen är cool,
men på Maggie såg det lite roligt ut när all päls stack ut nedanför kanten.


Det här lilla benet blinkar som ett helt disco och rymmer dessutom
en liten lapp där man kan skriva id-uppgifter. Maggie valde ett grönt!



Kommentarer
Postat av: Anneli

Tack för att ni kom igår. Det var jättetrevligt. Vi ses väl i helgen? Jag tror att jag bara tänker gå på söndagen.

Kram

Anneli

2008-12-01 @ 19:58:03
URL: http://hundisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0