Ruff Ruff & REA

2008-12-28 @ 17:08:08
Mellandagsrean är i full gång och även vovvar vill ju bränna sina julklappspengar. Därför har Spoiled dog sänkt priserna på en massa varor fram till nyår! Butiken är dock värd ett besök oavsett rean - eftersom Linda tagit in ett av oss hett efterlängtat märke: Ruff Ruff Couture
Maggie ville överraska alla med att bära den grunge-glammiga klänningen i jul men hennes förhandsbeställning hann tyvärr inte fram i tid. Klänningen kommer dock att passa lika bra till tolvslaget. I paketet borde det även ligga något från den Chanel-inspirerade kollektionen! Nu kan du klicka hem delar av den - tillsammans med lite annat sött:

Royal Sweet Treat Coat finns i rosa eller blått och kostar 400 kr.
Täcket har en krona på luvan, en cupcake på ryggen och finns till hundar på 2-5 kg.


Matcha med ett smaskigt hårspänne! Yummy Barette kostar 99 kr.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag tror Maggie kommer bli snyggast på nyårsfesten.

2008-12-28 @ 19:06:47
URL: http://astasdagbok.blogspot.com
Postat av: Monica Hansen

Grunge Glam ser kanon ut! Får mig att tänka på lite punk och kanske en klänning med engelska flaggan i punkstil skulle vara kul? skrattar



Lite tid och många ideér... God fortsättning:)

2008-12-29 @ 07:24:58
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/
Postat av: Indra

Men hjälp - Cupcakes! Det står ju mitt namn på det där! skratt Jag kikade faktiskt på en hel del toksnygga saker "live" i julhelgen. :-) Vi stannar alltid i Gävle på en djurbutik där med MASSOR av kläder, bäddar, accossearer, prylar, hundtrim, hundcafé, osv. och i år pratade jag med ägaren en stund och fick fota för ett blogginlägg. Värsta mysiga butiken. Kommer snart. ;-)



Ha en jättefin dag! Massa kramizar!

2008-12-29 @ 09:57:22
URL: http://blog.cherlindrea.se
Postat av: Lori

Jag bara älskar cupcaketröjan! Min man satt brevid mig däremot när jag ojade mig över den och sa "400kr?? Jag tror inte Rosie ska ha en sån iaf" hahaha, man måste hålla dem borta ifrån allt sånt här. KRAMAR och god fortsättning!

2008-12-29 @ 09:57:52
URL: http://30something30.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0