Klappat och klart!

2008-12-20 @ 16:29:52
Efter vår mysiga fika i går drog vi vidare till Iaa för att inhandla de viktigaste julklapparna: Maggies! Jag valde ut en (som får förbli en hemlighet) och så fick hon välja en själv. Tydligen kommer tomten med en basketboll i år! Iaa blev så imponerad av att min lilla plutthund kunde bära en så stor boll att hon skickade med den gratis - tack! Hon hade också uppmärksammat min faiblesse för det flätade koppelsetet i guld från Dogs department och rotat fram det sista i minisize. Vi fick ett sådant pangpris att vi inte kunde säga nej!


Den smarta koppelringen är inte fixerad utan glider lätt runt hela halsbandet.
Och i den sitter en söt hundberlock!

Från Iaa och chihuahuan Sune kommer också en liten julhälsning. Hemsidan är uppdaterad och även om det inte finns någon webshop kan du alltid beställa via mejl eller telefon!


Sötnosen Sune sportar hela julsortimentet på en gång:
Luva, fluga och pälskantad cape!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilket snygg tomte Sune är.

2008-12-20 @ 19:33:01
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: diana

Tack för din söta kommentar! Hoppas du haft en skön lördag! Läs gärna mitt nya inlägg om make up tips! =) Kram// Diana P.s. Just nu söker jag läsare som vill vara med i läsarpanelen, dom som kommer med har chansen att vara med i många utlottningar av lyxiga överraskningar! Läs mer på blogggen =)

2008-12-20 @ 20:17:12
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: diana

SÅ sött det guldiga kopplet var! Skulle passa mina tjejer! Just nu har dom omatchande koppel som dessutom Sessan tagit sig en smakbit av..hm... Oflashigt värre! =) Får bli bättring på den punkten! Stor kram till dig och Maggie!

2008-12-20 @ 20:18:36
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0