Vi är i tidningen i dag!

2008-08-06 @ 22:30:55
Hej alla fina läsare! Det här har varit en konstig dag, med både sorg och glädje.
Först begravning, sedan kräftskiva, och ingen tid att blogga. Men jag pratade precis i telefon med min söta pappa i Skåne, och han berättade att jag och Maggie är i tidningen i dag! Nästan ett helt uppslag plus en stor bild på ettan. Kul! Han hade köpt några extra ex av HD men tills vidare får jag nöja med mig att kolla på nätet. Vill ni läsa reportaget hittar ni det HÄR!

http://hd.se/angelholm/2008/08/06/hundmode-i-fokus-paa-emmas-blogg/

Kommentarer
Postat av: Magnus Göransson

Här sitter man och får nästan kaffet i halsen när man läser ängelholmaren! Grattis till din framgång med blogg plus hund. Är ju själv lite hundrädd, men Maggie är utan tvekan en hund i den storleken som inte skrämmer mig. Fast hur är det man säger, att man inte ska döma hunden efter håret (pälsen). Ska träffa bror din då han ska fota mig och en kompis då vi ska cykla på vallåsen, Downhill mountainbike är min nya passion. Sköt om dig! / Magnus

2008-08-07 @ 00:08:17
Postat av: pudelflicka

Ett riktigt bra reportage om dig och din blogg.

Jag tycker du är duktig.Det är roligt att läsa din blogg och få en massa nya ideér på saker till hundarna. Från ett av dina reportage hittade jag dom fina matskålarna i stål från Wetnoz. Beställde några i plast till att ha i växthuset men ska också köpa de i stål. Vet du vilken butik i Stockholm som har dom ? Ville gärna ha sett dom i verkligheten för jag beställde dom på nätet.

Du och Maggie får gärna komma ut och hälsa på mig och min pudelgäng.

Kram Hedvig

2008-08-07 @ 08:33:21
URL: http://www.pudlarpelargoner.blogspot.com/
Postat av: JG

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-07 @ 10:35:04
Postat av: Monica Hansen

Hej Emma & Maggie, undrar om ni skulle kunna hjälpa mig med mått på Maggie så jag kanske kan hitta på ett litet mönster till vintern?



Maila mig om ni är intresserade, det är alldeles gratis och bara när jag får tid och ork så det kan bli ett längre tids projekt, men skulle vara så kul att prova:)



monica[email protected]

Postat av: Lisa

Hej! Jag har precis hittat din blogg och måste bara säga att jag tycker den är jättebra. Har själv en liten hund som fyser lätt och din blogg ger mig mycket inspiration och tips på vart man kan köpa bra och fina kläder till dom små liven :) Tack för en bra blogg. Kram Lisa & hunden Dante

2008-08-07 @ 11:59:24
Postat av: danny

hej emma



roligt att se ett känt ansikte i tidningen!!!!

måste säga de var en bra blogg du gjort fast jag ej är hundintresserad. jag gillar skarpt luvtröjan. lite hiphop!!!!lol kanske kan passa våran katt!!!

den hade nog blivit helt galen då!!!!

de va ett häftigt efternamn du har skaffat.

antar du gift dig. grattis i så fall!!!





mvh danny

2008-08-07 @ 12:02:42
Postat av: Marie

Det var roligt o läsa ^_^ Maggie är så söt!

2008-08-07 @ 14:16:12
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Magnus Göransson:

Hej Mange! Haha, vilken överraskning va? Tack så mycket. Hälsa brollan och lycka till med både fotosession och cykling! Kram!

2008-08-07 @ 23:24:39
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Lisa:

Tack, söta du!

Hälsa lille Dante, och hör gärna av dig om du köper något snyggt till honom. Han kanske vill vara gästjycke på bloggen?

Kram!

2008-08-07 @ 23:26:47
Postat av: pudelflicka

Jag har Kamouflagefärgad jacka från Puppia till mina hundar men den fungerar inte bra.

Jag har två toy pudlar men de är inte så små som din Maggie (3,5 kg)och så har jag två dvärg. Den lilla Milly blir kanske dvärg men mamman och pappan är toy.

Hittar inte din mail så kontakta mig på min mail.

Titta gärna efter dessa skålar för mig.

Vi hörs.

Kram Hedvig

2008-08-08 @ 08:19:47
URL: http://www.pudlarpelargoner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0