Rosa ryschpysch

2008-08-21 @ 16:39:11
I kväll smäller det på Small to big! Jag och Maggie åkte dit och tjuvkikade på förberedelserna
i förrgår. Inredningen var nästan klar, Erik var där och hängde tavlor och Ninnie hade precis fått några nya leveranser - bland annat från Wooflink. Vi passade på att köpa ännu ett tikskydd, från Gustaf & Evita. De är väldigt nätta och suveräna i passformen, men eftersom de är små så kan det hända lite olyckor ibland (typ på mattes nya lakan). Pudeltrosan smäller fortfarande högst och jag vill beställa fler av den modellen, men det är ju skönt att ha några att byta med.



Maggie fick trosan i mitten, cerise med rosa spets och en liten fjäril. 179 kr.
Ett matchande snusnäsduks-halsband fick också följa med hem!




Nu ska vi göra oss i ordning för invigningsfesten. Hoppas att vi får träffa några läsare i kväll!
Svarar på kommentarer och mail senare!

Kommentarer
Postat av: Lurvas blogg

Hej, ta några extra bilder så jag får se hur det såg ut. För jag kan tyvärr inte komma. Helt slut efter första dagen i skolan, när jag vaknade var det för sent :P

2008-08-21 @ 19:21:34
URL: http://lurvasblogg.blogg.se/
Postat av: Little Peaché

Sv: Jag håller helt med. Det sista mitt barn ska behöva göra är att dra i sin mage och oroa sig över fettet, titta på sina fjuniga ben och angsta över att porrstjärnan på tv är slät som en bebis och titta på sin mamma och undra varför hon alltid gråter framför spegeln och inte kan le.



Kram på dig hjärtat

2008-08-21 @ 20:52:28
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Pudelparadiset

Vilken härlig blogg!

Får jag skicka lite mutor och fråga varifrån du har fått dina illustrationer med damen och pudeln??

Skulle passa väldigt bra i min butik...ler



mvh

Mia

Pudelparadiset

2008-08-21 @ 23:33:35
URL: http://www.pudelparadiset.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0