Redo för regn!

2008-08-07 @ 17:39:54
Det droppar, det strilar, det öser ner och forsar fram. Ja, jag pratar så klart om det envisa regnet. Promenaderna blir varken särskilt trevliga eller långa i detta hundväder, men jag tänkte pigga upp den plaskvåta tillvaron genom att frossa i snygga regnkläder! Jag har plockat ut inte mindre än 18 plagg i olika stilar och prisklasser. Den här gången kommer samtliga kläder från svenska webshops, för att du snabbt ska kunna klicka hem något fint till din vovve.
Vilken är din favorit?

Metallicgrå vind- och regnjacka (finns även i rött och turkost), 249 kr, Small to big
Prickig regncape, 298 kr, Small to big
Klassisk rutig regnjacka, 299 kr, Small to big
Röd regnjacka "Base jumper" (finns i massor av färger), 349 kr, Puppia/Doggie
Rosarutig regnponcho (inkl förvaringspåse), 199 kr, Small to big
Gul regnkappa med skärp, 399 kr, Puppy Angel/Doggie
Knallgrön regnoverall med reflexband, 169 kr, Fina hund
Ljuslila regnjacka med meshfoder och halvlång ärm, 249 kr, Doggylicious
Rosa regnjacka med prickar (finns även i rött), 329 kr, Pinkaholic/Doggie
Kamouflagefärgad regnoverall, 459 kr, Puppy Angel/Doggie
Blå regnjacka med silverdetaljer och tunt foder, 159 kr, Doggylicious
Gul regnjacka med meshfoder och koppelring, 195 kr, Le chien
Regnjacka utan ben, "Breeze", 360 kr, Puppia/Spoiled dog
Röd regnoverall (finns även i kamo), 429 kr, Puppia/Doggie
Blå regnkappa med ficka på ryggen, 195 kr, Le chien
Rosa regnponcho (finns även i gult och blått), 199 kr, Puppy Angel/Divine dog
Prickig vändbar jacka, rosa sidan är vattentät, 229 kr, Doggie
Mörkgrön regnjacka med meshfoder och halvlång ärm, 249 kr, Doggylicious

Kommentarer
Postat av: Alisa

Åååh TACK:D Jag satt och funderade över att det var dags att införskaffa regnjackor till mina små men visste inte vart jag skulle söka och börja!

Svårt att hitta en favorit faktiskt haha:) Alla var fina. Men ska kika in hos Ninnie!:)

2008-08-07 @ 18:39:39
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Alisa

Åååh TACK:D Jag satt och funderade över att det var dags att införskaffa regnjackor till mina små men visste inte vart jag skulle söka och börja!

Svårt att hitta en favorit faktiskt haha:) Alla var fina. Men ska kika in hos Ninnie!:)

2008-08-07 @ 18:39:39
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Johanna och Zelvin

Hej på er!

Den blåa regnkappan med en ficka på ryggen gillar jag! Även den prikiga. Zelvin skulle passa utmärkt i dem. Dom är så söta allihopa tycker jag ^^

Bra tipps!! :)

2008-08-07 @ 22:40:07
URL: http://zelvin.doggyblogg.se/
Postat av: Pia

Vi gillar raddan med Puppia. Hade jag en tik skulle hon definitivt ha den rosa. Cisco skulle vara jättesnygg i den gula och Pixie i den turkosa.



Nej inga selar ännu. Budat på 2 men inte fått dem. Köpt nya halsband och namnbrickor idag. Bloggar imon ;)

2008-08-07 @ 23:05:34
URL: http://vov.psdekor.nu
Postat av: Karin

Den vändbara, Rosa sidan med prickit skärp är snyggast. Såklart rosa när det gäller mig! Synd att jag bara har hanhundar....

Svar: Det är idbrickor som dom har. Här kan du se bätre: http://sakerochting.se/?p=500 Sigge har en likadan fast blå och med sitt namn såklart. På baksidan står mitt telefonnr. Ha det bra!

2008-08-07 @ 23:19:33
URL: http://sakerochting.se
Postat av: Alisa

Heh tack:) Nä men gud vad gott, det är min sambos favori pastarätt!:) och pasta alfredo såklart!

Gud vad romantiskt!:)MEn det är juh allt som behövs, er kärlek och några påskrivna papper!:)



Självklart lägger jag upp det!:) hehe jag har semester denna vecka så därför har jag massa tid över till att blogga. Hehe tack så mkt, man har tränat upp sig lite med design och så.

det e mkt man får ta igen när man är borta från bloggen en dag:) Så jag förstår dig fullt ut hehe.



Jasså vad roligt, där har jag varit med skolan två gånger och fått testa på det du gör. Gud vad spännande då får du reda på alla nyheter före oss andra. Lyllos dig:P



Hoppas du får en underbar helg!

Kramisar

2008-08-08 @ 07:50:08
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: c

Vilken härlig sida!! Länkar till er, hoppas det är ok?! Ha det bra

2008-08-08 @ 09:48:27
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: Monica Hansen

Den svartprickiga var ju så rätt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0