(Går)dagens outfit och äventyr

2008-08-15 @ 13:01:35
Här kommer lite fler bilder från i går! Maggie och jag fikade med en kompis, tog en promenad runt Reimersholme och botaniserade sedan länge i en djuraffär. Slog till på ett grönt koppelset (enda färgen vi saknade i samlingen) i fusk-kroko och provade ett täcke från halva priset-rean.



Tröja med volanger och rosetter
, For pets only/Modern dogg
Lila blingat koppelset, Le chien
Rosa rosett, Gustaf & Evita



Maggie testar ett knallrosa täcke från Alpha industries. 199 kr på rea.


Vi gillar Top gun-stilen - men modellen var inte helt lyckad.
Täcket är öppet över bröstet = smuts och kyla in!


Täcket fanns även i en kamo-variant. Nja.


Om man sitter fint, får man en leksak då?
Japp, det blev en pipande sköldpadda.


Kommentarer
Postat av: Alisa

Nej men gud vilken sötnos Maggie var idag:) Jösses!:)Leeloo skulel bli riktigt avis på henne kan jag lova.

2008-08-15 @ 14:28:15
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Alisa

2008-08-15 @ 16:01:53
URL: http://a
Postat av: Alisa

Tack för att ni håller tummar och tassar!:)



Ja det blri Leeloos första vinter och vi har redan börjat träna henne med kläder. Hon är lite svårlärd den tjejen. Tog flera månader att lära henne att ha halsband och gå i koppel. Men den ska banne mig inhandlas massa sött till lilltjejen:)

Gizmo är van med kläder och han älskar att stolt visa upp vad han har för kläder, så han blir glad när vintern kommer!:)



Det samma gumman!:)

2008-08-15 @ 16:03:21
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Monica Hansen

Så fint med rosa volanger på:)) Visst får du pusha lite och Maggie får gärna modella hur mycket som helst sen när vi är klara, för jag kommer skicka den lilla tröjan sen som tack för måtten, men jag har inte fåt nåt mail ännu..



monica[email protected]



Postat av: Marie

Va söta kläder! Speciellt rosetten ;)

Vad för slags kommentarer brukar ni få när du och Maggie går ut på stan? Det undrar jag ^_^

2008-08-15 @ 16:35:58
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Pia

Gillade stuket på Top Gun-grejerna. Hundarnas husse är pilot och har försett oss med en och annan med texten "Remove before flight". De ser ju faktiskt ut så... dock inte rosa.



Håller med dig om att täcke utan bröstplatta inte funkar så bra. Jag har sytt täcken till mina killar med bröstplatta som sitter jättebra. Bara kisseriet på magen som är bar. Ett nödvändigt ont hos hanhundar ;)



kram o ha en bra helg

2008-08-15 @ 18:55:20
URL: http://vov.psdekor.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0