Höstfin för en hundring

2008-08-13 @ 00:31:41
Fick nys om att häst- och hundaffären Hööks har 20 % rabatt på hela sortimentet till vovven
- fram till 24 augusti. Kläderna håller inte särskilt hög modegrad, men jag har nosat upp några
fina tips inför hösten. En jeansväst, en rutig väst med stora knappar och ett stilrent regntäcke:

Jeansväst, 159 kr, fleeceväst, 149 kr och rutigt regntäcke från Showmaster, 129 kr.
Har du hund som likt pudeln behöver tottas? Slå till på ett 20-pack rosettsnoddar för 35 spänn.



Kommentarer
Postat av: Alisa

Tack så hemskt mkt för de värmande ord verkligen tår Det är så otrolgit att så många faktiskt bryr sig och tar sin tid att lämna en värmande kommentar. Det är sanslöst underbart! Tack, jag försöker verkligen att vara stark och kämpa vidare, som du sa, vi har varandra det är det viktigaste och tillsammans ska vi komma över stormen och nå lugnet.

Tack så mkt, otroligt massa kramar!

2008-08-13 @ 08:55:19
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Alisa

hehe tack:) Du är varmt välkommen med design, gör den mer än gärna hehe!

Sushi med tonfisk? Det har jag inte ens hört talas om, men det låter gott, för fisk gillar jag!:)



Ja haha semster ångest har jag inte:p. För det här rä sista veckan sen har jag "semester" medans jag hittar nytt jobb!

2008-08-13 @ 08:57:25
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Maria Mogren

Hej,



Jag hittade via Aftonbladets hemsida till din underbara blogg.



Säg mig, skulle du kunna tipsa mig om nagra hundbutiker i Stockholm. Jag bor i Paris men skall aka till Sverige pa semester nästa vecka. Skulle vara roligt att ta med min lilla älskling och köpa nagt fint.



Cordialement



Maria Mogren

2008-08-13 @ 11:55:47
Postat av: Maria Mogren

Hej,



Jag hittade via Aftonbladets hemsida till din underbara blogg.



Säg mig, skulle du kunna tipsa mig om nagra hundbutiker i Stockholm. Jag bor i Paris men skall aka till Sverige pa semester nästa vecka. Skulle vara roligt att ta med min lilla älskling och köpa nagt fint.



Cordialement



Maria Mogren

2008-08-13 @ 11:56:32
Postat av: Lina

jodå.. jag mår hellt oki, är bara såå trött på alla dessa som tar energi ifrån mig. Alla har ju sånna runt omkring sig..

2008-08-13 @ 13:39:35
URL: http://monroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0