Compact living

2008-08-20 @ 10:41:23
Jag håller på att bli tokig av att Maggies kläder, halsband och koppel ligger utspridda över hela lägenheten. Har länge drömt om en riktig garderob åt henne, men de är ju så dyra! Åtminstone blir de det, efter frakt och tull, eftersom de finaste tyvärr bara säljs utomlands. Såg ni inlägget om Betty Boop-kläderna häromdagen? Självklart finns det även en garderob i kollektionen. Kolla in den och ett par andra drömmöbler i rosa:



Gulliga Amys armoire kostar 360 dollar hos Paw Palace.
Prinsessgarderoben från italienska Quattrozampe hittar jag inte i butik,
men webshopen Max and Margot säljer i alla fall märket.
Betty Boop-skåpet har tre klädstänger! 280 dollar hos Haute Hound.


Ett både snyggt och billigt - och svensksålt - alternativ är minigarderoben från Beautydog, men den skulle inte svälja ens hälften av alla Maggies prylar. Så vad göra? Jag kollade Ikeas barnavdelning! Nu återstår bara att övertyga maken. (Jo, älskling, det går visst in en möbel till på våra 38 kvadrat.) Vad tycker ni?
Klädskåpet Hemnes har två flyttbara hyllplan, två klädstänger och en stor låda.
Skåpet är 66 cm brett, 178 cm högt och kostar 1 495 kr på Ikea.

Kolla in fler söta hundgarderober HÄR och HÄR!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ha ha ja det är bara att gulla på, men blir det inte jobbigt att både övertyga honom om en garderob och en till vovve samtidigt ;) du måste kanske ta en sak i taget?

Ursöta betty boop garderobrar. Men D skulle få spader om jag ens nämde saken... och sen har jag ju bara reflexvästar och koppel att sätta i den förstås.

2008-08-20 @ 10:52:55
URL: http://sakerochting.se
Postat av: Karin

Svar: Menyerna ligger precis där dom ska ;) trots att jag har bara en 7" skärm för tillfället så ser det kanonbra ut. Lycka till med badningen ;) Kram

2008-08-20 @ 11:00:34
URL: http://sakerochting.se
Postat av: Lina

Gud va fina!

2008-08-20 @ 11:28:10
URL: http://monroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0